Terug naar het nieuwsoverzicht
/ 05.01.2022

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Klachtenregeling
 
Indien u een klacht heeft kunt u die het beste eerst met de behandelaar bespreken. Wanneer de klacht naar uw mening niet naar tevredenheid wordt besproken kan u contact opnemen met de klachtenfunctionaris. Hiervoor doe ik een beroep op de regeling van mijn beroepsvereniging, de NVvP. In het klachtenreglement leest u precies wat u kan verwachten van de klachtenfunctionaris en de bemiddeling bij klachten. 
 
U kan klachtenfunctionaris bereiken door het sturen van een e-mail naar klachtenfunctionaris@nvvp.net. Vermeldt u in de mail in ieder geval ook uw telefoonnummer, zodat de klachtenfunctionaris contact met u op kan nemen voor een gesprek.
 
Wordt uw klacht, ook met bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet of onvoldoende opgelost, dan kan u de klacht tevens voorleggen aan een onafhankelijke geschillencommissie die een bindende uitspraak doet. Hiervoor ben ik aangesloten bij de Klachtencommissie Arkin en GGZinGeest
Margreet Spreij, ambtelijk secretaris
Postbus 74077
1070 BB Amsterdam
Deel bericht: